Microsoft heeft al enige tijd geleden aangegeven een fix voor het probleem te hebben uitgebracht en deze geleidelijk uit te rollen over de infrastructuur. Wanneer de dienstverlening weer volledig hersteld is laten we het hier weten.
Momenteel ervaren wij -net als andere bedrijven die hiervan gebruik maken- een verminderde prestatie van Azure cloudomgeving waarin de rapportage applicatie is ondergebracht. Het issue is bekend bij Microsoft en er wordt gewerkt aan het herstel. De applicatie kan daardoor momenteel traag of niet reageren.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van status.montr.nl . Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over status.montr.nl .