Het afgelopen uur is de beschikbaarheid van de dienstverlening weer op het gewenste niveau geweest. Microsoft geeft zelf overigens aan dat 'recovery is still in progress'. Gezien de teruggekeerde en stabiele performance van het afgelopen uur beschouwen we het incident als verholpen.
Vanaf einde ochtend ervaren Azure-klanten (waaronder Montr) die Azure Front Door (AFD) gebruiken intermitterende vertragingen of time-outs bij het openen van hun services.
Huidige status: Azure-klanten die Azure Front Door (AFD) gebruiken, zouden een consistente beschikbaarheid moeten zien met iets hogere latenties die afnemen naarmate meer resources worden hersteld. De performance van de Montr rapportage app wordt nog wel periodiek gehinderd door verminderde prestatie van de Azure AFD service.
De volgende update wordt binnen 45 minuten verstrekt.
Microsoft heeft al enige tijd geleden aangegeven een fix voor het probleem te hebben uitgebracht en deze geleidelijk uit te rollen over de infrastructuur. Wanneer de dienstverlening weer volledig hersteld is laten we het hier weten.
Momenteel ervaren wij -net als andere bedrijven die hiervan gebruik maken- een verminderde prestatie van Azure cloudomgeving waarin de rapportage applicatie is ondergebracht. Het issue is bekend bij Microsoft en er wordt gewerkt aan het herstel. De applicatie kan daardoor momenteel traag of niet reageren.
We zullen uw inschrijving zoeken en u een link sturen om in te loggen om uw voorkeuren te beheren.
We hebben uw bestaande inschrijving gevonden en hebben u een beveiligde link per e-mail gestuurd om uw voorkeuren te beheren.
We gebruiken uw e-mailadres om uw voorkeuren op te slaan, zodat u ze later kunt bijwerken.
Abonneer u op andere diensten via het belicoon en de abonneerknop op de statuspagina.
U ontvangt geen statusupdates meer van status.montr.nl . Weet u het zeker?
{{ error }}
We sturen u geen statusupdates meer over status.montr.nl .